Microsoft Dynamics CRM 2011 Eğitimi

Eğitim Tarihi: 9-10-11 Aralık 2012 (3 Gün)
Ücret : 2.000 TL + KDV
Lokasyon : Uzman CRM Eğitim Salonu
İrtibat : info@uzmancrm.com veya Uzman CRM Çağrı Merkezi (0216) 642 53 88

Eğitim İçeriği
Rekebet ortamı, yeni müşteri kazanmanın zoruluğu, mevcut müşterlerdeki karlılığın gittikçe azalması ve müşteri portföyünün pazarlama aktvitelerinden, satış ve satış sonrası süreçlere kadar takip edilememesi orta ve büyük boy işletmeler için müşteri yönetimi uygulamalarını zorunlu hale getirmiştir.
Firmalar bir çok Müşteri İlişkileri (CRM) uygulaması arasında, kendi iş süreç ve ihtiyaçlarına en uygun olanı veya en rahat uyarlanabileni seçmek durumundadırlar.
Bu eğitim planı, Sektörün lider CRM uygulamalarından Microsoft Dynamics CRM’in Pazarlama, satış ve Servis (Satış sonrası) modülleri hakkındadır.
Eğitim süresince, farklı sektörlerden bu uygulamayı kullanan firmalardan gerçek örnekler verilerek iş hayatına yakın bir eğitim planı sergilenecektir.

Kime hitap eder?

Firmasında Dynamics CRM uygulamasını kullanan, kullanmak isteyen veya bu uygulamanın yeteneklerinin kendi firması için uygunluğunu görmek isteyen katılımcılara hitap eder.

Ne kazandırır?

Bu eğitim ile Dynamics CRM uygulamasının bütün modüllerinde uzmanlık kazanılır ve anahtar kullanıcı yetkinliği kazandırılır.

Eğitim Planı

Microsoft Dynamics CRM Ana Görünümü ve Kullanımı (1. Gün)

Dynamics web arayüzünün tanıtılması ve özelleştirme imkanları

Müşteri Ekranları ve Aktivite Yönetimi (1. Gün)

Dynamics Firma, ilgili kişi ve müşteri adayı ekranları, bu ekranların dönüşümü. Müşteriler ile ilgili her aktvitelerin tanımlandığı aktivite ekranları (Telefon görüşmesi , eposta, toplantı, servis talebi, SMS, faks vs...)

CRM Satış Döngüsü Modülleri (1. Gün)

Fırsat, teklif, revizyon , sözleşme, sipariş ve fatura döngülerinin CRM sisteminde uygulanması. Ürün ve indirim listeleri.

Pazarlama Yönetimi (2. Gün)

Pazarlama listelerinin oluşturulması, segmentasyon. Hızlı kampanya ve kampanyaların tanımlanması. Eposta, telefon görüşmesi ve SMS kampanyalarının tanımlanıp gönderilmesi.

Satış Sonrası Hizmetler (2 ve 3. Gün)

Servis talebi kavramı ve özelleştirilmesi. SLA Tanımları. Servis ve kaynak tanımlarının yapılması. Görev tanımlama ve yönetimi, Servis takviminin oluşturulması. Bilgi bankası yönetimi.

Yönetim Paneli (3. Gün)

Kullanıcı tanımları ve yetkilendirmeler, farklı organizasyonları, departmanları yönetmek. Dil seçeneklerini kullanmak. Temel özelleştirme yapıları


Not: Yeterli katılım olmaması durumunda eğitim planı ileri bir tarihe ertelenebilir veya iptal edilebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar